Als teaming partner van HP voorziet AXEZ met haar storage- en server-specialisme in een toenemende kennisbehoefte bij de resellers. René van Dop, directeur AXEZ: “Voor het adviseren, leveren en implementeren van een betrouwbare storage- en serverinfrastructuur weten ze ons te vinden. Daarnaast willen klanten verzekerd zijn van terdege ondersteuning zodat de data altijd beschikbaar blijft. Steeds meer resellers leveren service management en monitoring services aan hun klanten, maar daar waar lacunes bestaan in de “break-fix” dienstverlening kunnen wij voortaan met 2Repair-IT de helpende hand bieden. ”
Wanneer er vanuit de management en/of monitoring tools van de reseller hardware-storingen geconstateerd worden bij de klant, is het van groot belang dat deze binnen een afgesproken tijd weer operationeel zijn. Applicatie- en besturingssoftware storingen worden direct door de reseller opgelost. Voor hardware-calls kan men vaak alleen terug vallen op mogelijke concurrenten. "Of je schakelt ons in", zegt René van Dop. "Wij acteren op basis van break-fix tijden, de apparatuur is dus binnen een bepaalde tijd gerepareerd of tijdelijk vervangen. 2Repair-IT komt dan als verlengstuk (serviceafdeling) van de reseller bij de klant op lokatie waardoor de deur dicht blijft voor de concurrentie. Wij completeren hiermee het dienstenportfolio van de reseller. Die kent de klantproblematiek als geen ander, doet als vanouds dat werk waar hij sterk in is en blijft altijd het vaste aanspreekpunt. Een heel heldere rolverdeling".
2Repair-IT zorgt voor extra marge en een verbeterde klanttevredenheid zonder dat de reseller hoeft te investeren in trainingen, certificeringen, capaciteit en dure spare parts." De service-organisatie biedt een landelijke dekking op bedrijfskritische ICT-omgevingen, 365 dagen per jaar en 24 uur per dag. "Dat is zekerheid met een gegarandeerde resultaatverplichting en daarmee gaan wij verder dan andere ICT-dienstverleners. Bovendien hebben we een klantvriendelijke service portal voor het aanmelden en volgen van incidenten en duidelijke managementrapportages. Flexibel aanpasbare SLA’s, onderhoudscontracten op A-merken met behoud van garantie, vervangende gelijkwaardige apparatuur zodat klanten door kunnen werken. Maar ook extra capaciteitsbehoefte voor een uitrol of een verhuizing van een serveromgeving of computerruimte. Dat is 2Repair-IT, pragmatisch en servicegericht. Wij gaan verder waar anderen stoppen."