Bol.com breidt zijn computerassortiment uit met de verkoop van desktops en losse monitoren. Daarnaast wordt het onlangs geïntroduceerde Apple-aanbod uitgebreid met de iMac, Mac Mini en Mac Pro.
Bol.com startte in 2005 met de verkoop van kleine elektronica, waaronder notebooks en pc-accessoires. Op basis van het succes van de notebook-verkoop breidt de e-tailer zijn computerassortiment nu uit met desktops en losse monitoren.
Het productaanbod omvat nu ongeveer 75 desktops en losse monitoren van de merken Apple, Acer, HP, Packard Bell en Samsung. De komende periode zal dit aanbod verder uitgebreid worden. Vooral instapmodellen en geavanceerde game-computers zijn populair in de desktop-markt.
"Hoewel steeds meer mensen een notebook overwegen, is de desktopcomputer onverminderd populair gebleken. Door de toevoeging van desktops en monitoren zijn we een completere computerwinkel geworden, en bieden we nu het complete aanbod van desktops, notebooks, netbooks, dataopslag, accessoires en printers", stelt Michel Schaeffer, marketing directeur bij Bol.com.