Infor, leverancier van bedrijfssoftware, kondigt Infor CRM Business aan, de nieuwste toevoeging aan de familie customer relationship management (CRM) oplossingen. Infor CRM Business is ontworpen om middelgrote organisaties te voorzien in toonaangevende functionaliteiten die eenvoudig te gebruiken en te beheren zijn.
De eerste versie van Infor CRM Business is per direct beschikbaar en biedt diverse tools voor het verbeteren van de klantervaring en zorgt ervoor dat bedrijven groeimogelijkheden binnen marketing, verkoop en klantenservice direct kunnen aangrijpen. Infor wil de kernfunctionaliteiten van Microsoft Dynamics CRM uitbreiden in latere versies en nieuwe mogelijkheden toevoegen op basis van uitgebreide domeinexpertise in belangrijke verticale markten zoals distributie, productie en de publieke sector.
Overzicht
• Infor introduceert Infor CRM Business als antwoord op de toenemende vraag van middelgrote bedrijven naar een kosteneffectieve CRM-oplossing die is afgestemd op de grootte van het bedrijf, de gebruikte modellen en IT-middelen.
• Om goed aan deze vraag te voldoen, breidt Infor zijn independent software vendor (ISV) overeenkomst met Microsoft uit. Hierdoor is het mogelijk Microsoft Dynamics CRM te gebruiken als de kern van de nieuwe Infor CRM Business-oplossing.
• Infor is van plan de Dynamics CRM kernfunctionaliteit significant uit te breiden. Daarom voegen ze branchespecifieke configuraties en content toe. Geplande verbeteringen in toekomstige versies omvatten verticale industry business processen, rapportage templates, data analyses, key performance indicators (KPIs), dashboards, data invoerschermen en menu’s.
• Andere geplande verbeteringen omvatten:
– Mogelijkheid data te delen en business proces participatie met andere Infor-applicaties via Infor ION
– Toevoeging van een Microsoft SharePoint interface die voorziet in een uniforme look & feel met andere Infor-softwareoplossingen.
– Opname van Microsoft single sign-on services. Hierdoor kunnen werknemers één set van credentials gebruiken voor een verscheidenheid aan Infor-applicaties, inclusief Infor CRM Business.
• Dankzij Infor CRM Business biedt Infor oplossingen aan multinationals, grote organisaties en middelgrote structuren. De Infor CRM familie bestaat nu uit de volgende oplossingen:
– Infor CRM Epiphany: Past het beste bij grote bedrijven die zoeken naar maximale schaalbaarheid met integratie en het gebruik van klantgegevens binnen een uitgebreide set van communicatiekanalen, met behulp van de intelligente besluitvormingsmogelijkheden van Interaction Advisor.
– Infor CRMi: Speciaal ontworpen voor de behoeften van grotere bedrijven met significante investeringen in een System i (AS/400) infrastructuur.
– Infor CRM Business: Geoptimaliseerd voor middelgrote bedrijven met uitgebreide functionaliteiten die eenvoudig te configureren zijn, makkelijk te gebruiken en nauw geïntegreerd met andere veel gebruikte Microsoft-producten, zoals Microsoft Office.
"Onze unieke en groeiende relatie met Infor biedt ons de mogelijkheid exceptionele kwaliteit en waarde te bieden aan wederzijdse klanten," zegt Brad Wilson, general manager, Microsoft Dynamics CRM Product Management Group. "Wij zijn verheugd Infor en Infor-partners te ondersteunen en business te genereren met Microsoft Dynamics CRM en SQL Server."