Human Inference, Europees marktleider op het gebied van datakwaliteitsoplossingen, heeft een partnership gesloten met 123dm.nl, specialist in direct marketing.
123dm.nl heeft de HIquality Suite van Human Inference toegevoegd aan haar productportfolio. Hierdoor kunnen klanten van 123dm.nl naast het aankopen van prospectgegevens ook eenvoudig en voordelig online zakelijke relatiebestanden valideren, analyseren en klantprofielen opstellen. Met de HIquality Suite is 123dm.nl in staat om de relatiebestanden van opdrachtgevers te matchen tegen haar eigen database, waardoor deze relatiebestanden kunnen worden aangevuld met relevante informatie uit de database van 123dm.nl. Doordat klanten nu altijd over up-to-date gegevens kunnen beschikken, kan de ROI op de campagnes eenvoudig worden verhoogd.
Naast het feit dat 123dm.nl ondernemers de gelegenheid biedt om 24 uur per dag, zonder tussenkomst van medewerkers, prospectgegevens in te kopen, is er de mogelijkheid om online klantprofielen op te stellen en te analyseren. James Peterzon van 123dm.nl licht toe: "Het resultaat van direct marketing staat of valt met de juiste gegevens. Wij helpen bedrijven succes te behalen door hen gemakkelijk toegang te bieden tot up-to-date prospectgegevens en zo kansrijke nieuwe klanten te vinden. Naast succes bij prospects zijn bestaande relaties ook vaak een belangrijke doelgroep bij direct marketing campagnes. Ook voor deze campagnes is goede datakwaliteit essentieel voor een hoge ROI. Om bedrijven hierbij te ondersteunen, kunnen wij nu met de HIquality Suite de gegevens van hun bestaande klanten matchen en aanvullen met onze eigen data, waardoor de kwaliteit sterk verbetert." Om klantbestanden online up-to-date te houden, biedt het internetbedrijf ook diverse onderhoudsvormen.
Sabine Palinckx, CEO bij Human Inference, over de samenwerking: "Human Inference zet zich al vijfentwintig jaar in voor het verhogen van de datakwaliteit bij diverse organisaties. Wij zijn dan ook verheugd over de samenwerking met 123dm.nl, omdat juist in deze branche datakwaliteit van essentieel belang is. Met haar betaalbare online oplossing maakt 123dm.nl het ook voor het MKB mogelijk om te profiteren van up-to-date gegevens. Hiermee voorkomen organisaties dat zij onnodig geld en tijd investeren in campagnes die bij voorbaat al gedoemd zijn te mislukken, doordat de gegevens waarop de campagnes worden gebaseerd, verouderd of onvolledig zijn. Onze software levert de klanten van 123dm.nl dus niet alleen meer informatie op, maar ook een aanzienlijke besparing."