Interxion, een Europese marktleider op het gebied van netwerk neutrale colocatie data center diensten, maakt bekend dat Bob Zonneveld (1974) is aangesteld als nieuwe marketing manager voor Nederland. Bob zal in deze functie verantwoordelijk zijn voor Interxions operationele marketing en de implementatie van segment strategieën voor de Nederlandse markt.
Bob neemt bijna 10 jaar ervaring in marketing en business development mee naar het bedrijf. Hij begon zijn loopbaan op het Europese hoofdkantoor van XO communications. Dit werd gevolgd door een strategische marketingfunctie bij een chemiebedrijf in de VS. De ervaring die hij daar opdeed stond aan de basis voor zijn eigen marketing & salesbureau, dat hij met succes heeft verkocht. Recentelijk was hij directeur commerciële marketing voor een bedrijf in buitenmedia en moving billboards. Hier ontwikkelde hij marketingcampagnes met betrekking tot de merkvorming en merkbekendheid van toonaangevende, mondiale ondernemingen.
"Ik kijk ernaar uit om deel uitmaken van dit bedrijf en ontzettend gedreven team. Het staat aan de vooravond van enorme groei in deze snel ontwikkelende markt. Graag wil ik mijn bijdrage leveren en Interxion te ondersteunen bij het bereiken van haar ambities," verklaart Bob Zonneveld. "Interxion heeft al een goede reputatie met zijn consistente groei, gekoppeld aan een 24/7 klantenservice. In mijn functie zal ik beide ondersteunen, en tegelijk gebruik maken van de vele mogelijkheden die de netwerkonafhankelijke colocatiesector op dit moment te bieden heeft."
"Bob’s brede ervaring en inzicht in zowel lokale als Europese markten en segmenten zijn van belangrijke waarde voor het Nederlandse team en onze klanten, gezien onze voortdurende groei en de toegevoegde waarde aan ons dienstenportfolio," zegt Interxion’s Algemeen Directeur Nederland, Michel van den Assem. "Zijn komst naar onze Nederlandse vestiging stelt het bedrijf in staat optimaal in te spelen op de groeiende interesse in netwerkonafhankelijke colocatie vanuit een reeks marktsegmenten, waaronder Dienstverlening, Financiën, Digitale Media en Enterprise".