Fortinet, leverancier van netwerkbeveiliging en unified threat management (utm), kondigt zijn nieuwe Gold Club aan, bestemd voor EMEA Gold-resellers. Via deze club wil Fortinet de relatie met Gold-partners in de EMEA-regio versterken, door hen strategieën en middelen te leveren die de zakelijke activiteiten bevorderen.
Naast de voordelen die Gold-verkopers genieten in het FortiPartner Program, biedt de Gold Club nog extra voordelen. Er komt een speciale website die het centrale trefpunt wordt voor de nieuwe community en belangrijke verkoop-, technische en ondersteunende informatie bevat. Daarnaast komen er opleidingssessies voor clubleden, beschikbaar via een reeks webinars, en kunnen de partners deelnemen aan het Gold Club Forum. Tweemaal per jaar organiseert de leverancier een eendaags evenement omtrent de laatste technologieën en strategieën en extra inkomstenbronnen voor de partners. Tijdens dit forum kunnen Fortinets topexecutives en Gold-verkopers elkaar ontmoeten en hun zakelijke ervaringen en uitdagingen met elkaar delen.
Het eerste Gold Club Forum vindt plaats op 14 oktober in het EMEA-hoofdkantoor in het Franse Sophia Antipolis. Het thema van deze eerste editie is ‘Fortinet End-to-End Security’.
Martijn Hakstege, cto en medeoprichter van security-reseller Onsight, doet mee: ‘Als Gold-partner profiteren we van een sterke samenwerking, die op vele vlakken helpt bij het benaderen van klanten. Dankzij de nieuwe Gold Club zullen we in de toekomst nog meer profiteren van de technische kennis van Fortinet. Hierdoor zijn we beter in staat antwoord te geven op de veranderende eisen van de klanten die gebruik willen maken van geïntegreerde beveiligingsoplossingen. De oprichting van het Gold Club Forum is een uitstekend initiatief.’