Hotel Okura Amsterdam heeft NEC Unified Solutions gekozen als strategische partner voor telefonie en andere hotelcommunicatie oplossingen. De IP-toestellen worden gebruikt door medewerkers van de receptie en de back-office, terwijl de kamers uitgerust zijn met toestellen van Teledex.
Het systeem, dat is gebaseerd op IP-technologie, bestaat uit communicatie-faciliteiten voor gasten. Deze bestaat uit NEC's draadloze IP-DECT oplossing voor mobile communicatie en een messaging-oplossing die is geïntegreerd met een ‘rapid response systeem'. Tevens zal het beveiligingssysteem van het hotel rechtstreeks worden aangesloten op het communicatiesysteem.
IP-toestellen worden gebruikt door medewerkers van de receptie en de back-office, terwijl de kamers uitgerust zijn met toestellen van Teledex. Naast het IP spraak-platform, omvat het systeem een applicatie voor berichtenverkeer die geïntegreerd is met het brandalarmsysteem, het gebouwbeheersysteem en het HotSOS snelle response-systeem voor betere dienstverlening.
Integratie met het Hotel Management Systeem wordt geleverd door middel van de Tiger applicatie die ook zorg draagt voor de kostenregistratie en -beheer, terwijl de Unified Communications-toepassing Business ConneCT Operator Attendant zorgt voor een afhandeling van gesprekken en een efficiënter gebruik van de receptie, aldus NEC Unified Solutions.
Wij brengen nieuwe eigen ict oplossingen naar de markt in europa (o.a. een black box utm oplossing met individuele log in en paswoord geintegreerd met hotel software en een sip server met 128 bit encryptie)en vermoeden dat jullie hiervoor wel interesse zouden kunnen hebben.
Tot wie moeten wij ons hiervoor wenden met meer informatie?