Dean Connect, een vastnet provider van hosted VoIP voor de zakelijke markt, ontwikkelde speciaal voor het MKB, Dean Acces. MKB klanten op VoIP zetten, is voor dealers en resellers in de IT, vastnet en mobiele sector, nog nooit zo makkelijk geweest en kan nu via één overzichtelijk inschrijfformulier, zo meldt Dean Connect.
Het MKB kiest nu ook massaal voor VoIP. Inmiddels bellen meer dan de helft van de bedrijven in de grootzakelijke markt via VoIP. Dean Connect ontwikkelde Dean Access voor het MKB om VoIP nu eindelijk ongecompliceerd en begrijpelijk aan te bieden. Bij Dean Acces blijft de klant gebruik maken van de eigen centrale, telefoontoestellen en nummers, maar profiteert wel van een besparing van 30% tot 40% op zowel het nationaal als internationaal belverkeer en de maandelijkse abonnementskosten en nummerblokken. Ook wordt het met Dean Acces mogelijk om fors te besparen op mobiele internationale kosten bij doorverbinden via Dean Acces. Aparte – dure – ISDN lijnen voor spraak- en faxverkeer zijn niet meer nodig. Dean Acces is volledig schaalbaar, waardoor de klant wanneer hij maar wil het aantal buitenlijnen kan uitbreiden.
De nieuwe campagne "Zo verkoopt u VoIP" van Dean Connect laat dealers en nieuwe klanten kennismaken met Dean Acces en benadrukt de toegankelijkheid en voordelen van deze nieuwe dienst. Klanten kunnen nu met één inschrijfformulier snel en gemakkelijk overstappen terwijl ze altijd gewoon bereikbaar blijven. Dean biedt dealers een toegankelijk product en de ondersteuning zoals men die gewend is. En ook niet onbelangrijk, daar tegenover staan zeer aantrekkelijke vergoedingen, zo belooft Dean Connect.