Snoobi, de Finse leverancier van de Snoobi webanalyseservice, kondigt de nieuwe versie 3.0 aan. Dit is de eerste van de volgende generatie Snoobi webanalysetools, tools die niet meer in een stand-alone omgeving opereren, maar die eenvoudig kunnen samenwerken met externe programma’s. Het programma heeft een volledig nieuwe interface met veel online dashboards, waarmee de rapportages sneller en flexibeler kunnen worden samengesteld.
Het nieuwe e-commerce rapport richt zich specifiek op webshops en laat zien hoe de beste en meeste kopers in online winkels komen. Snoobi 3.0 analyseert elke variabele die een webshop-eigenaar over een bestelling wil verzamelen. Het rapport trackt naar wens bijvoorbeeld de populairste producten, omzet per product, betaalmethoden en kortingscodes. En: wat zijn daarbij de meest succesvolle banners, AdWords campagnes, zoektermen en social media? Met Snoobi versie 3.0 kunnen eigenaren van online winkels zich richten op de meest productieve kanalen en doelgroepen. Snoobi Benelux organiseert op 5 oktober een Launch Event waar de nieuwe Snoobi 3.0 voor de Benelux markt wordt geïntroduceerd. Deelname is gratis en aanmelden kan via de website van Snoobi Nederland.