OGD introduceert www.steldevraag.com, een interactief adviesplatform dat bezoekers helpt bij allerhande ict-vragen.
Iedereen heeft eenvoudig en zonder belemmering toegang tot de website en stelt direct zijn of haar vraag. Het adviespanel van OGD geeft met hulp van ruim 700 ict-experts officieel antwoord. Daarnaast ondersteunt de community bij de advisering. De inzet van sociale netwerken als Facebook en Twitter zorgt ervoor dat de vragen een extra groot bereik hebben.
Het www.steldevraag.com adviesplatform geeft bezoekers advies bij prangende ict-vraagstukken. De website is toegankelijk voor iedereen: ict-managers, systeembeheerders, softwareontwikkelaars en (service)managers, maar ook CIO’s van grote ondernemingen. Bezoekers putten niet alleen uit de kennis en expertise van de ict-experts in het adviespanel van OGD, maar krijgen ook ondersteuning vanuit de community. Iedereen profiteert zo van advies bij belangrijke ict-vraagstukken.
Interactie en Social Media
Op het OGD-platform is veel ruimte voor interactie en discussie. De bezoeker plaatst eenvoudig zijn of haar vraag op de site. Het staat anderen vrij om hierop te reageren. Het adviespanel geeft een officieel antwoord op belangrijke vragen, de community kan vervolgens reageren op dit antwoord. Door het antwoord en de reacties komt de vragensteller tot nieuwe inzichten. Inzichten die extra houvast geven bij het maken van belangrijke zakelijke beslissingen op ict-gebied.
Steldevraag.com maakt gebruik van onder meer Facebook, LinkedIn en Twitter om diverse vragen te verspreiden. Op deze manier zijn relevante discussies en adviezen op veel plekken te vinden.
Gebruiksvriendelijk
De website www.steldevraag.com is eenvoudig en intuïtief in gebruik. Bezoekers van de site tikken bijvoorbeeld direct op de homepage hun vraag in. Zij hoeven dus niet eerst te registreren om een vraag te stellen. Door de intuïtieve interface bereiken bezoekers snel hun doel. Of ze nu een nieuwe vraag willen plaatsen of reageren op vragen van anderen.
Mochten zij dat willen, dan koppelen bezoekers hun vraag direct aan het account dat zij hebben op een sociaal netwerk. Zo blijven ze via LinkedIn, Facebook, Twitter of een ander OpenID-account op de hoogte van de antwoorden en reacties op hun vraag.
Viral
De introductie van steldevraag.com wordt vergezeld van een internetfilmpje. Deze is te bekijken via het YouTube-kanaal van Steldevraag op www.youtube.com/user/steldevraag.