Om de efficiency binnen hotels en de tevredenheid van gasten te verhogen hebben NEC en Freetime Hospitality unieke koppelingen ontwikkeld tussen de NEC Univerge SV8100 telefooncentrale en het VIPS-reserveringssysteem van FTH.
Hampshire Hotel Bon ‘Aparte is een van de eerste hotels die gebruik maakt van de eerder dit jaar gelanceerde slimme communicatie oplossingen voor de hotelmarkt van NEC Unified Solutions en Freetime Hospitality (FTH is onderdeel van Freetime Company).Om de efficiency binnen hotels en de tevredenheid van gasten te verhogen hebben de twee samenwerkende hospitalityspecialisten unieke koppelingen ontwikkeld tussen de NEC Univerge SV8100 telefooncentrale en het VIPS-reserveringssysteem van FTH. Wanneer een gast die eerder in het hotel verbleef – en dus in het bestand is opgenomen – met het hotel belt, ziet de receptionist direct op het computerscherm met wie hij/zij spreekt. Het systeem toont à la minute alle relevante gegevens van de gast zoals naam, adresgegevens, boekingsgeschiedenis en eventuele bijzonderheden. Daardoor kan de gast zeer gastvrij te woord worden gestaan en heeft de receptionist alle antwoorden paraat.