Vroege Vogel start een shopping guide op Twitter voor coole producten. Vroege Vogel slaat hierdoor zijn vleugels uit in Twitterend Nederland. Central Point is hiervan partner geworden.
Vroege Vogel geeft haar volgers op Twitter een dagelijkse dosis inspiratie in haar jacht op op coole producten. Regelmatig doet Vroege Vogel aanbiedingen in samenwerking met partners. De content is iedere dag gekoppeld aan een thema en er zijn regelmatig polls waarmee volgers bepalen welke aanbiedingen worden gedaan. De aanbiedingen starten vanaf 1 oktober.
Marcel Joosten, commercieel manager Centralpoint: ‘Centralpoint.nl is partner van Vroege Vogel en biedt wekelijks een aantal producten uit haar assortiment van 400.000 artikelen aan via Vroege Vogel. Het concept is uniek in Nederland, en de integratie met Social Media is vooruitstrevend. Toen wij werden benaderd als toonaangevende partner hebben wij dan ook geen moment getwijfeld. Door de intelligente website van Centralpoint.nl te koppelen aan de aanbiedingen van Vroege Vogel biedt het de consument "de shopping guide hunting for cool stuff.’