Hornbill Service Management heeft ELMU als haar Solution Partner voor de Benelux benoemd. De primaire focus van ELMU is het leveren en implementeren van de service management software Supportworks.
Deze benoeming is de eerste in Europa en de start van het Hornbill expansieprogramma wat tevens verder in Europa, het Midden-Oosten, Afrika en de rest van de wereld zal worden uitgerold.
Cees Mulder, Sales Manager van ELMU, zegt: ‘Na gedegen onderzoek hebben wij Supportworks van Hornbill als beste oplossing voor ons marktsegment geselecteerd. Het Supportworks Enterprise Support Platform (ESP) sluit naadloos aan op de toenemende behoefte van shared service desks in de markt. De samenwerking met Hornbill is bijzonder goed te noemen en het was voor ELMU belangrijk een partner te vinden met een duurzaam business model en een financieel stabiele positie. ELMU is van mening dat het in Hornbill de ideale partner heeft gevonden.’
Graham Browne, Vice President, Channel Sales EMEA van Hornbill zegt: ‘We zijn erg blij met ELMU als onze Solution Partner voor de Benelux. Het ELMU team heeft de strenge toelatingseisen van het Hornbill Partner Programma doorlopen, mede door het trainen en opleiden van haar sales en technische medewerkers. Wij kijken uit naar de samenwerking met ELMU en het gezamenlijk bouwen aan een gezond Supportworks marktaandeel in de Benelux.’ Graham Browne vervolgt: ‘Het toekomstige wereldwijde succes van Hornbill berust op de resultaten van de samenwerking met organisaties zoals ELMU en we zijn toegewijd het werk van onze value-add partners te ondersteunen. Dit is onze eerste partner benoeming in Europa en wij verwachten dat er nog meer zullen volgen.’