Brocade kondigt een reeks vernieuwingen aan voor de Professional Services Partner (PSP) en Support Delivery Partner (SDP) programma’s welke binnen het Brocade Alliance Partner Network (APN) vallen.
Het nieuwe uitgebreide PSP-programma maakt het voor partners mogelijk om alle potentiële inkomsten die behaald zijn door de verkoop van professionele services te behouden. Het SDP-programma is gewijzigd naar een value-based model op een pay-for-performance basis.
De nieuwe programma’s zijn ontwikkeld om de winstgevendheid van de partners te verhogen door hen te ondersteunen bij de verkoop en levering van professionele services en supportdiensten – van oplossingontwikkeling tot implementatie. De programma’s maken het voor partners mogelijk het productportfolio te vergroten om op die manier onderscheidende en gespecialiseerde diensten te leveren aan eindklanten. Brocade kondigt tevens wijzigingen aan in de structuur van de PSP- en SDP-programma’s waarmee de complexiteit wordt verlaagd en het gebruikersgemak voor de partners vergroot, aldus Brocade.
De eerste fase van de vernieuwde PSP en SDP programma’s wordt eind oktober uitgerold. Geïnteresseerde partners kunnen voor meer informatie contact opnemen met Brocade via europechannel@brocade.com.
Het Brocade APN programma bestaat uit vier verschillende partnerniveaus: Distributor, Elite, Premier en Select. Alle niveaus zijn ontworpen met specifieke eisen en op maat gemaakte voordelen. Het stelt partners in staat te profiteren van hun kennis van netwerkproducten en expertise op het gebied van oplossingen en support. Als onderdeel van deze strategie biedt Brocade haar partners dealregistratie om projecten te garanderen en investeringen te beschermen. Daarnaast heeft Brocade het model voor toegewijde sales, marketing en technische support verder uitgebreid, dat nodig is voor de ondersteuning van een hoogwaardige partnerschap. Voor meer informatie over het Brocade APN programma, bezoekt u www.brocade.com/apn