PST Business Solutions viert haar 20 jarig jubileum met een feestelijke campagne voor klanten en relaties. De afgelopen twee decennia namen zij een kijkje in vele keukens van het bedrijfsleven en zorgde ervoor dat de bedrijfsprocessen van klanten soepel konden worden afgestemd op de laatste ontwikkelingen in de IT. Centraal in de campagne staat een fotoshoot waarin IT consultants en account managers een geheel ander bedrijfsproces in beeld brengen. Van de selectie van het recept tot de aflevering van een…slagroomtaart.
Afgelopen week gingen tien medewerkers de studio in om een bijzonder bedrijfsproces in beeld te brengen, het bakken van een slagroomtaart. De foto zal in de eerste plaats op meer dan 500 kaarten en 150 taarten worden afgebeeld.
Van tools tot solutions
De bedrijfsnaam PST werd ontleend aan wat zij aanvankelijk leverden; Professional Software Tools. Door het groeiende aantal geautomatiseerde bedrijfsprocessen waren op zichzelf staande tools echter al snel niet meer voldoende. PST ontwikkelde zich de laatste 2 decennia tot een specialist op het gebied van high availability, business continuity en beheer. www.pst.eu