Office 2010 is sinds 6 juli beschikbaar en daarom is Tech Data een campagne gestart waarbij resellers de video memo gadget kunnen verdienen door Office 2010-producten te bestellen.
Tot en met 31 augustus kunnen resellers bij Tech Data aanspraak maken op de Video Memo. De video memo is een alternatief voor het communiceren via briefjes op de koelkast. De video memo is een koelkastmagneet waarmee videoboodschappen opgenomen kunnen worden. Het apparaat kan videoboodschappen tot 30 seconden per keer opnemen en is simpel in gebruik; kijk in de camera, druk op de opnameknop en laat de gewenste boodschap achter. De video memo slaat de boodschap automatisch op zodat hij gemakkelijk met één druk op de knop weer afgespeeld kan worden.
De Video Memo en Office 2010 passen bij elkaar door hun innovatieve karakter. Office 2010 bevat namelijk innovatieve doorbraken waarmee je altijd en overal kunt werken en de beste gebruikservaring hebt op de pc, telefoon en browser.
Om in aanmerking te komen voor de video memo, dient u tijdens de actieperiode 500 euro aan Microsoft Office 2010 omzet te doen bij Tech Data.