Outsourcer Schuberg Philis heeft in 2009 een omzet gemaakt van 35 miljoen euro. Dat is een stijging van 15 procent vergeleken met de jaaromzet van 2008. De winst daalde met 6 procent naar 3,7 miljoen euro. Directeur Pim Berger van de outsourcer noemt de cijfers ‘fantastisch'.
‘De cijfers staan vooral voor de sterke relaties die we hebben met onze medewerkers, klanten en partners', aldus de directeur.
De winst van het bedrijf daalde hoofdzakelijk omdat de posten personeelskosten en andere bedrijfskosten hoger uitvielen dan een jaar eerder. Het bedrijf heeft 123 medewerkers in dienst.
Het bedrijf is gespecialiseerd in outsourcing van applicatie-infrastructuren die 24 uur per dag beschikbaar moeten zijn. Onder de Nederlandse klanten van Schuberg Philis bevinden zich Rabobank, KLM, Eneco, ABN Amro en Bol.com.
Jaarcijfers Schuberg Philis
|
2009 |
2008 |
2007 |
2006 |
Omzet |
35,0 |
30,4 |
20,2 |
13,2 |
Nettowinst |
3,7 |
3,9 |
2,7 |
1,8 |
Bedragen in miljoen euro
Ik vraag me af waarom dit soort kleine bedrijven zonodig in deze markt moeten zitten. Ze hebben niks te bieden, gaan over een paar jaar toch op de fles. Niet goed voor het imago van ICT.
@Erik,
Kijk eens naar de klanten en applicaties die zij ondergebracht hebben bij dit kleintje. En doe eens wat research voordat je dergelijke stelligheden poneert.
Eric,
Jezelf informeren, voordat je kritiek levert!!!Schuberg Philis levert kwaliteit!!
Is een Toppie!!
Doe jezelf een plezier en ga er werken, er gaat een wereld voor je open.
Je moet wel een topper zijn om er te mogen werken.
They go for the best!!