Trinicom en TraceBuzz ontwerpen eerste Nederlandse standaard webcareoplossing.
Trinicom, leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft samen met online buzztracker TraceBuzz een applicatie ontworpen om social media te volgen, binnen te laten komen in Trinicom’s klantcontactoplossing T5 en van hieruit af te handelen. De tool is een standaard webcareoplossing voor de Nederlandste markt en wordt op korte termijn bij diverse klanten aangeboden.
TraceBuzz laat zien wat mensen op dit moment zeggen over een bedrijf, product, merk of concurrent. Dat kan op Twitter, weblogs, communities of elders op het internet. Tracebuzz is één van de grootste partijen op dit gebied en onderscheidt zich in de compleetheid van het aanbod en de diversiteit van presentatie / analyse mogelijkheden. Zo is Tracebuzz beschikbaar voor alle browsers, iPhone, Android, en iPad. De software is nu dus geïntegreerd met T5, Trinicom’s op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie, welke ervoor zorgt dat klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank.