Ter promotie van de vernieuwde IM TOP website zette Ingram Micro dit voorjaar een succesvolle campagne op touw, waarbij een reis naar de top van de Himalaya in Nepal te winnen was. Qurius Nederland in Veenendaal is tot winnaar uitgeroepen.
Thijs Vink, marketing manager bij Ingram Micro, stond eind vorige maand op de stoep bij het verraste Qurius. "Het is een fantastische campagne geweest met alleen maar winnaars. Alle klanten hebben hun gespaarde punten kunnen inwisselen voor cadeaus, waaronder een flink aantal klimcursussen. Het aantal inschrijvingen heeft de verwachtingen ver overtroffen."
Het Ingram Micro Target Overscore Programma (www.imtop.nl) is het Microsoft platform bij Ingram Micro, waar belangrijke up-to-date informatie over Microsoft licenties, FPP- en OEM-software overzichtelijk en gemakkelijk te vinden is. Daarnaast zijn alle lopende Microsoft promoties en het trainingsschema bij Ingram Micro op de vernieuwde website te raadplegen. Met het programma sparen klanten bij elke Microsoft softwareaankoop (licenties, FPP- en/of OEM-software) bij Ingram Micro voor prijzen.