Altitude Software, onafhankelijke leverancier van wereldwijde contactcenteroplossingen, kondigt de nieuwe versie aan van zijn volledig uitgeruste SIP-server Altitude vBox. Dankzij Altitude vBox 4.0 kunnen alle organisaties, zowel groot als klein, snel en geavanceerde multimedia IP-contactcenteroplossingen implementeren.
De Altitude vBox is gebaseerd op Asterisk, ’s werelds populairste open source IP PBX. De infrastructuuroplossing werd geoptimaliseerd door Altitude Software (een Digium Call Center ACD-partner) om het prestatievermogen, de schaalbaarheid en gebruiksvriendelijkheid van de contactcenters te verbeteren, en rechtstreekse integratie mogelijk te maken met Altitude uCI, de Altitude managementsuite voor interactie met de klant. De nieuwe release van Altitude vBox werd uitgebreid met:
• High-end schaalbaarheid met ondersteuning voor maximaal 2.000 agents;
• Beproefde fouttolerantie met zeer snelle hersteltijden voor een betere beschikbaarheid;
• Geavanceerde beheervoorzieningen, inclusief gemakkelijk te installeren processen en administratietools;
• Een vernieuwde GUI met gecentraliseerde configuratie- en beheerfuncties.