TIE Holding N.V. (“TIE’) meldt dat Microsoft de online conversie (omzetting sitebezoek naar een bestelling) van hun Microsoft Office producten bij geselecteerde retailers wist te vergroten met behulp van het TIE Kinetix Content Syndication Platform.
De TIE Cross- en Upsell Module voor online retailers stimuleert de directe verkoop via een online winkel. Op basis van de technologie van TIE Kinetix kan Microsoft met zijn Digital Content Direct programma resellers en retailers helpen hun klanten een veel rijkere online ervaring te bieden. De nieuwe module vergemakkelijkt de direct upsell mogelijkheden voor de Microsoft-partners, terwijl de TIE Rapportage en Analyse Module een duidelijk inzicht biedt in de online conversiegraad.
"Wij zijn zeer verheugd dat Microsoft, haar partners en de eindgebruikers de kracht en de waarde ervaren van het TIE Kinetix Content Syndication Platform", zegt Jan Sundelin, CEO van TIE. "Door hun Digital Content Direct programma in te zetten met onze Cross- en Upsell Module, is Microsoft erin geslaagd om een doorbraak in de klantervaring te realiseren, gelijktijdig de kosten te verlagen en de omzet te verhogen. Het is onze ervaring dat retailers die ons Content Syndication Platform invoeren dikwijls hun inkomsten nagenoeg weten te verdubbelen."
Profiel TIE Kinetix
TIE Kinetix levert innovatieve software oplossingen in een web omgeving. De oplossingen helpen alle handelspartners in de supply chain om probleemloos samen te werken op de belangrijkste E-commerce processen: marketing, sales en fullfilment. Met het TIE Kinetix concept biedt de onderneming een ‘Total Integrated E-commerce’ concept dat bestaat uit drie innovatieve platforms voor Business Integration (o.a. e-facturering, XML/EDI data¬synchronisatie), Content Syndication en E-commerce. De ‘Total Integrated E-commerce’ oplossingen minimaliseren de energie die nodig is voor een transactie cyclus in de supply chain en geeft klanten het voordeel om kosten te verlagen, en omzet en winst te maximaliseren.
TIE heeft meer dan twee decennia ervaring in het ontwikkelen en implementeren van wereldwijde E-commerce standaarden. TIE is een beursgenoteerde onderneming met kantoren in de Verenigde Staten, Australië, Frankrijk en Nederland.