Unica Corporation, leverancier van marketingsoftware-oplossingen, heeft haar bestaande e-mailoplossing Pivotal Veracity eDesign Optimizer nu uitgebreid met e-mail weergave voor de iPad van Apple.
Marketeers kunnen van tevoren exact zien hoe hun e-mails er op alle gangbare e-mailprogramma’s uitzien, zoals Outlook, maar ook op verschillende mobiele apparaten zoals iPhone, Android, BlackBerry en nu ook de iPad.
Optimalisatie van weergave waarborgt merkuitstraling
"Veel marketing managers willen gebruik maken van de ruime e-mailmogelijkheden van de iPad. De inbox met video-ondersteuning bijvoorbeeld is ideaal voor effectieve mailcommunicatie," zegt Marcel Holsheimer, Vice President Marketing EMEA van Unica. "Maar nieuwe schermformaten stellen nieuwe weergave-eisen, en daar moeten marketeers rekening mee houden. Daarom is optimalisatie zo belangrijk bij het waarborgen van een consistente merkuitstraling."
Voor marketeers is het belangrijk dat hun e-mails op alle apparaten correct worden weergegeven, zowel op pc´s als op mobiele apparaten als de iPad. Apple verkocht in twintig dagen één miljoen iPads, zesenveertig dagen sneller dan de miljoenste iPhone. Door de enorme consumentenvraag naar de iPad staan bedrijven te dringen om toepassingen voor de iPad te introduceren als onderdeel van hun mobiele marketingstrategie.
Vergelijkende voorbeelden van pagina’s met e-mailweergave op de iPad en de iPhone vindt u op http://pivotalveracity.com/ipad/