Narrowcastingonline en LG gaan samen totaalpakketten leveren voor een eigen tv-kanaal voor mkb’ers, maatschappen en verenigingen. Klanten kunnen hiermee hun eigen tv-kanaal uitzenden in sportkantines, winkels, wachtkamers of bij de receptie.
Organisaties als sportclubs, (tand)artspraktijken, cafés en winkels kunnen online een volledig gepersonaliseerd tv-kanaal samenstellen. Ze kunnen een uitzending maken met bijvoorbeeld eigen foto’s, acties en video’s, maar ook met live-informatie van onder andere Nu.nl, Buienradar en Voetbalonline. Ook kan verkeersinformatie van TomTom geïntegreerd worden in de uitzendingen.
Narrowcastingonline levert een startpakket met LG-monitor in combinatie met een abonnement op een online dienst. Als resellers een startpakket aanschaffen, maken ze vervolgens gratis gebruik van de online dienst. Met een demo-opstelling in hun eigen showroom kunnen ze laten zien welke mogelijkheden de oplossing biedt, aldus Han Hagedoorn, sales director Business Solutions Benelux bij LG.