Vodafone Nederland kondigt een nieuwe aanvullende dienst voor zijn zakelijke klanten aan, mobility-as-a-service. Met deze uitbreiding van het zakelijk portfolio biedt Vodafone Nederland zakelijke klanten de mogelijkheid om zelf alle mobiele apparatuur centraal te configureren, te beveiligen en operationeel te beheren.
Het nieuwe mobiele toestelbeheerplatform is een onderdeel van de Vodafone Mobile Exchange oplossing voor zakelijke klanten. Het biedt volgens Vodafone een eenvoudige en centraal beheerde oplossing voor het beheren en beveiligen van alle mobiele apparaten in een veranderende marktomgeving.
Vodafone Nederland kan deze online zelfservicedienst aanbieden door de intensieve samenwerking met Veliq en Sybase. De mobility-as-a-service (MaaS)-toestelbeheeroplossing van Veliq is gebaseerd op het Sybase Mobility Platform. In combinatie met ondersteuning door Vodafone Nederland biedt het een robuuste oplossing voor bedrijven om de hele vloot aan mobiele apparatuur te beheren en tegelijkertijd de medewerkerproductiviteit te maximaliseren.