De afgelopen periode zijn al tientallen klanten van het failliet verklaarde AAC Cosmos en zijn dochterondernemingen overgestapt naar ict-dienstverlener Ictivity.
Klanten zouden overstappen omdat Ictivity en Cosmos ‘op dienstverlenend gebied veel raakvlakken hebben’, aldus Geert Visser, commercieel directeur Ictivity: "Het ging al langer de ronde dat AAC Cosmos in moeilijk vaarwater verkeerde. Dit hebben wij de afgelopen maanden goed kunnen merken doordat we door oud-klanten van Cosmos benaderd werden om aan tafel te komen voor een gesprek. Het is algemeen bekend dat wij een vergelijkbare landelijke dienstverlening bieden als Cosmos. Voor eindgebruikers is het dan nog een kleine sprong om de overstap te maken. Daarnaast is voor hen ook vertrouwd omdat ze vaak dezelfde it-professional over de vloer krijgen als bij Cosmos, want de afgelopen periode hebben wij ook een aantal oud-AAC Cosmos-professionals in dienst genomen. Sinds de bekendmaking van het faillissement van Cosmos merken we een toestroom van klanten die willen overstappen."
Heel leuk als je dit te melden hebt als bedrijf.
Maar helaas denken de klanten anders over dit soort marketing acties.
Ga zo door jongens. Wat mij betreft hoeft AAC Cosmos geen doorstart meer te maken!!!
Prachtig marketingverhaal, maar denk dat dit soort verhalen tegen je werken. Het is al erg genoeg dat een club die VROEGER zo sterk was omvalt. Maar om dan meteen de aasgier uit te gaan hangen toont weinig respect.
Applause??? wat wil ICTivity in vredesnaam bereiken met dit soort onzin persberichten ?? Snap ook niet dat dit hier 1-op-1 geplaatst word. Ik zou niet eens in zee gaan met een partij die zo nog even een NA TRAP wil geven naar een failliete collega. Succes ermee, wij kiezen bewust niet voor een aasgieren partij die klanten op deze manier willen bereiken…
“Wij van ICTivity adviseren ICTivity”.
Ik schat de gemiddelde IT Manager en inkoper iets nuchterder in dan dat. Iets met business ethics en zo.