De Nederlandse resellers De Budelse en Pondres hebben de Xerox Best-of-the Best Award ontvangen. Voor beide bedrijven is het de tweede keer dat zij deze award krijgen.
Xerox organiseert jaarlijks een wedstrijd onder zijn wereldwijde netwerk van Premier Partners. Zo krijgen deze partners de kans om elkaar hun beste (en omzetverhogende) printwerk te laten zien. Uit meer dan zeventien landen zijn inzendingen ontvangen en door de jury beoordeeld op kwaliteit, omzetresultaten en het gebruik van Xerox-technologie in de volgende categorieën: boeken, brochures, digitaal en offset, direct marketing, fotopublishing en transpromo. Er zijn drie winnaars per categorie. Twee Nederlandse bedrijven, De Budelse en Pondres, hebben de Best-of-the Best Award ontvangen. Voor beide bedrijven is het de tweede keer dat zij deze Award krijgen, wat een uitzonderlijke prestatie is. De Budelse ontving hem eerder in 2008 en Pondres in 2009.
Pondres won in de categorie TransPromo met een printoplossing voor de event driven persoonlijke pensioenberichten van Syntrus Achmea. Gert-Jan ten Klei van Pondres: "De gezamenlijk ontwikkelde printoplossing bespaart Syntrus Achmea, een overkoepeling van verschillende pensioenfondsen, enorme kosten. De complexiteit is dat ieder fonds zijn eigen klantcommunicatie in eigen huisstijl met eigen documenten voert. Op deze wijze produceren wij jaarlijks meer dan 1.500.000 pensioenberichten van 150 pensioenfondsen."
De Budelse scoorde het winnende punt in de categorie Collaterals met hun persoonlijke WK-voetbalkalender. Deze kalender wordt op 350 grams karton met een iGen4 geprint. Met XMPie kunnen hierbij variabele data ingevoerd worden, zoals een bedrijfslogo en naam. Harry Mennen van De Budelse denkt een oplage van 30.000 te kunnen printen, omdat al tijdens de proefperiode diverse resellers zich hebben aangemeld om deze kalender ook te verkopen en er veel enthousiasme is nu het WK naderbij komt. Ook is er een workflow opgestart voor soortgelijke acties na het WK.