Tegen het economische tij in, heeft Marviq onlangs drie nieuwe werknemers aangenomen. Met de versterking van het team wil het bedrijf aan de toenemende vraag van klanten voldoen.
Het vorig jaar door de Detron ICT & Telecom Groep overgenomen Online Bureau Marviq maakte al naam op het gebied van JAVA-applicaties en de integratie van webtechnologie bij enterprise klanten. Vanuit klanten kwam de vraag naar meer capaciteit voor front-end dienstverlening en de vraag of Marviq eveneens de website wilde maken.
Als reactie op deze vraag, besloot Marviq haar portfolio te verbreden en zich te versterken op front-end technologieën als Javascript, GWT en jQuery en het maken van websites. Marviq maakt daarbij ondermeer gebruik van de CMS-systemen Typo3 en Clixmaster Studio.
Ook diensten die gericht zijn op het verbeteren van het rendement van websites, zoals zoekmachine-marketing en conversie-optimalisatie, behoren inmiddels tot het portfolio van Marviq. Om aan de groei van de activiteiten te kunnen voldoen nam Marviq onlangs een aantal nieuwe werknemers in dienst. Ook in de toekomst zal Marviq zich in deze richting verder versterken.
Jan van den Berg
Sinds mei versterkt Jan van den Berg de gelederen van Marviq. Zijn specialisatie binnen Marviq is front-end architect, waardoor hij uitstekend past in de nieuwe strategie van Marviq. Jan werkte hiervoor onder meer als Senior Technical Consultant voor Capgemini BAS en Getronics PinkRoccade en als software Architect voor de ING Groep.
Jacqueline Bang
Per 1 mei 2010 trad Jacqueline Bang in dienst als Senior Projectmanager bij Marviq. Jacqueline heeft als projectmanager een lange staat van dienst bij online bureaus. Zij dacht met een groot aantal klanten mee over online concepten en droeg de verantwoordelijkheid voor de realisatie daarvan. Binnen Marviq zal Jacqueline een belangrijke bijdrage gaan leveren aan het projectbeheer van online projecten zoals websites, selfservice-omgevingen en integratieprojecten.
Brigitte Schiering
Eveneens per 1 mei 2010, trad Brigitte Schiering in dienst als Account Manager bij Marviq. Brigitte heeft een lange staat van dienst in de mediasector. Zij werkte onder meer bij organisaties als De Telegraaf, VNU en de ANWB, waar zij klanten informeerde over de inzet van online en offline media. Zij heeft bij talloze klanten meegedacht over marketingconcepten en leverde een bijdrage aan de realisatie daarvan.
Binnen Marviq zal Brigitte zich toeleggen op de vragen van klanten van de Detron ICT & Telecom Groep die ze samen met de collega-accountmanagers van ondermeer Kender Thijssen, Finntax en EspritXB zal bezoeken. Uitgangspunt van haar adviezen zijn achtereenvolgens het verbeteren van de ROI van websites, het creëren van nieuwe business opportunities met behulp van webtechnologie en het bijdragen aan een goed beheer van veilige en betrouwbare webomgevingen.
Over Marviq, Online applicaties en webtechnologie
‘Rendement halen uit het online kanaal van klanten’, dat is de missie van Marviq. Hierbij gaat het om online campagnes, webservices en/of webapplicaties. Marviq zorgt dat deze naadloos worden geïntegreerd in de ICT-omgeving van haar klanten. Bij het ontwerpen, bouwen en beheren van websites en applicaties werkt het Online Bureau samen met creatieve partners voor concept en design.
Het team van Marviq heeft een passie voor webtechnologie en is gespecialiseerd in interactieve webomgevingen. Marviq is dan ook al meer dan 10 jaar een betrouwbare partner van gerenommeerde bedrijven zoals Essent, KLM en Pioneer. Sinds 2008 is Marviq onderdeel van de Detron ICT & Telecom Groep.