Tijdens de feestelijke avond in de Koepelkerk te Amsterdam heeft Virtual Affairs de Dutch Interactive Awards 2010 in ontvangst genomen voor de inzending www.heineken.nl als ‘best brand’ website. Virtual Affairs is één van de partners die bijdroeg aan de realisatie van deze site.
De Award staat voor het beste Nederlandse interactieve internetproject van het afgelopen jaar met aandacht voor strategie, design en bouw. Met deze Awards willen Emerce en PIBN het beste werk van Nederlandse interactieve bureaus in de schijnwerpers zetten.
Heineken.nl is het online touch point van Heineken. De website is geheel vernieuwd en aangevuld met het nieuwe loyaliteitsprogramma van Heineken. Dit programma is erop gericht om de relatie en interactie tussen Heineken en zijn consumenten te verdiepen. In het loyaliteitsprogramma staat uitgaan centraal. Heineken biedt via de website voordeel, voorrang en voorrecht op het gebied van uitgaan, sport en muziek. Gratis naar concerten, een speciale vip-behandeling, jezelf op de gastenlijst zetten, etc.
Virtual Affairs werkt onder andere voor Ditzo, New York Pizza, ING en Univé.