Kingston Technology Europe, producent van geheugenproducten, lanceert zes lokale websites van zijn consumentenwebsite. De sites moeten de verkoop via de retailchannel stimuleren.
De nieuwe website ondersteunt retailers en geeft bekendheid aan de Kingston-producten in Nederland, Frankrijk, Italië, Polen, Spanje en de DACH-regio. Het is een aanvullend platform voor retailers waarmee ze op lokaal niveau over hun merk en aanbiedingen kunnen communiceren.
"We zijn constant op zoek naar manieren om onze resellers en retailers te helpen bij het bieden van toegevoegde waarde aan hun klanten. De website is voor onze resellers enerzijds een portal waarmee ze hun klanten de nieuwste informatie over geheugentechnologie kunnen bieden. Anderzijds kunnen ze er ook hun merk en aanbiedingen bekendheid mee te geven", zegt Sander Thiele, business development manager Benelux retail bij Kingston Technology.
Met deze website wil Kingston consumenten laten weten hoe ze meer uit hun geheugen kunnen halen, zodat ze een afgewogen aankoopbeslissing te kunnen nemen. Op een aparte ‘dealer’-pagina kunnen consumenten een overzicht vinden van de resellers die in Nederland de Kingston-geheugenproducten aanbieden.