AAC Cosmos, toonaangevende dienstverlener op het gebied van ICT, is er wederom in geslaagd om haar ISO 9001:2008 certificering te behalen. De ICT-dienstverlener ontvangt het certificaat, omdat binnen de volledige organisatie de klant centraal staat. De positieve beoordeling laat zien dat de bedrijfsvoering van AAC Cosmos gericht is op het streven naar hoge klanttevredenheid en het leveren van hoogwaardige kwaliteit. “Aandacht vormt de rode draad in onze bedrijfsvoering. Zo staat aandacht voor het leveren van hoogwaardige kwaliteit centraal in ons denken en doen”, zegt Michaël Smeeman, algemeen directeur van AAC Cosmos. “Deze aanpak in combinatie met onze continue aandacht voor de klant is bekroond met het ISO 9001:2008 certificaat.”
AAC Cosmos zorgt ervoor dat de ICT-omgeving bij haar klanten altijd werkt en dat de bedrijfscontinuïteit van haar klanten wordt gewaarborgd. De AAC Cosmos-professionals beschikken over de juiste kennis om klanten optimaal en passend bij de klantspecifieke eisen en wensen te kunnen bedienen. De volledige organisatie streeft bovendien naar een continue verbetering van de kwaliteit van haar dienstverlening.
"In de huidige markt stellen klanten steeds hogere eisen aan de kwaliteit van diensten en producten. Om de kwaliteit voortdurend te waarborgen zijn alle procedures binnen AAC Cosmos gestandaardiseerd", aldus Jacq van Brussel, directeur operations bij AAC Cosmos. "In de praktijk worden deze procedures door de afdeling Quality Assurance gewaarborgd. Bovendien zijn al onze medewerkers actief betrokken bij het doorgaand verbeteren van onze interne en externe processen. De certificering is dan ook te danken aan de inzet van alle collega’s."