Onderzoek van het Leefritme Kenniscentrum onder 408 ICT beslissingsnemers in het grootbedrijf, heeft uitgewezen dat 75% van hen gericht is op transparante oplossingen. Bij het midden en kleinbedrijf komt dit neer op 56% en bij de klein-zelfstandigen op 57%.
Mede op basis van deze onderzoeksresultaten heeft Vodafone Enterprise Solutions, gericht op grootbedrijven, besloten overzichtelijke oplossingen aan te bieden voor de grootzakelijke markt. Een van deze oplossingen is het onlangs geïntroduceerde Vodafone OneVoice, een geïntegreerde totaaloplossing voor vaste- en mobiele telefonie voor grootbedrijven. Bedrijven zoals de Bijenkorf, Avantium en Structon maken al gebruik van Vodafone’s geïntegreerde diensten.
Het onderzoek van het Leefritme Kenniscentrum toonde aan dat transparante oplossingen erg belangrijk zijn voor ICT beslissingsnemers van grootbedrijven.
Vodafone biedt grootbedrijven een totaalpakket aan van spraak & data en vaste & mobiele diensten, met als groot voordeel: één oplossing, één aanspreekpunt en één leverancier. Hierdoor heeft de klant niet alleen overzicht maar profiteert hij ook van kostenbesparingen.
De zojuist geïntroduceerde Vodafone OneVoice dienst biedt een geïntegreerde totaaloplossing voor zowel vast en mobiel.
De aankondiging van OneVoice valt samen met de start van de ‘geïntegreerde communicatie’ campagne.