Komende 4 maanden staan bij Actebis geheel in het teken van koninginnedag en het WK voetbal. Actebis kleurt oranje tot aan de WK-finale op 11 juli en houdt in samenwerking met zijn leveranciers diverse acties.
Actebis heeft de periode tot aan de WK-finale in drie acties opgedeeld; oranje boven, de wedstrijden en de finale. Voor alle drie geldt dat klanten direct ‘boter bij de vis’ ontvangen. Er is dus geen moeilijk spaar- of puntensysteem, maar voordeel op diverse producten. Daarnaast ontvangen resellers altijd een extraatje, zoals een jaar lang Sport1 of een wedstrijdbal.
Dirk Hartog, director marketing & communication bij Actebis: "De kleur oranje maakt wat los in de mensen, of het nu met koninginnedag is of tijdens een voetbalwedstrijd. Ook wij willen iets losmaken bij onze resellers en ik weet zeker dat onze acties dat gaan doen. De kick-off is op 1 april, met als thema ‘Oranje Boven’."