Toshiba is de actie ‘niet goed, geld terug’ gestart, die via resellers loopt. Als een zakelijk Toshiba-notebook het niet meer doet, wordt dit gratis gerepareerd en wordt bovendien het aankoopbedrag volledig teruggestort, zegt Dirk Thomaere, general manager van Toshiba Central Europe.
De zakelijke notebooks van Toshiba zijn voorzien van Toshiba EasyGuard, dat de gegevensbeveiliging, de fysieke bescherming van het notebook, het systeem, de connectiviteit en het beheer vereenvoudigen.
Toshiba heeft er volgens Thomaere alle vertrouwen in dat de Toshiba EasyGuard-producten gebruikers niet in de steek laten; als een notebook uit deze campagne dit jaar defect raakt, zal Toshiba niet alleen het aankoopbedrag restitueren, maar ontvangt de gebruiker ook het notebook gerepareerd terug. Voorwaarde is wel dat garantiereparatie door Toshiba Information Systems Benelux, afdeling Service in Breda, wordt goedgekeurd.
Onder de ‘niet goed, geld terug’-garantie vallen de Toshiba Satellite Pro S500-115, Tecra S11-11F, Tecra S11-11G en de Tecra A11-11J.
Misco, MegaSellers, SCC en Central Point doen al mee met deze actie.