Tech Data is, in samenwerking met Microsoft, een WK-campagne gestart. Resellers kunnen 100 WK-prijzen winnen en uitgenodigd worden voor hét WK-event van het jaar tijdens de voetbalwedstrijd tussen Nederland en Denemarken.
Tech Data heeft de resellers een persoonlijk target gegeven en naar omzetgrootte in een eigen WK-poule ingedeeld, waardoor de winkans voor elke reseller even groot is geworden. De resellers strijden van 1 maart tot en met 31 mei op alle Microsoft-aankopen (FPP, licenties, hardware en oem-software) met elkaar voor de WK-prijzen. Ze kunnen hun target en positie bekijken op de WK-campagne-pagina: www.techdata.nl/wkoffice2010
Naast het feit dat de resellers strijden om een van de 100 prijzen, worden de bestscorende resellers, (bestscorend ten opzichte van het voorafgaande jaar), uitgenodigd voor het evenement op 14 juni. Hier zullen resellers, distributeurs en leveranciers samenkomen om te genieten van de wedstrijd tussen Nederland en Denemarken.
Hoewel alle Microsoft-omzet meetelt voor de incentive, zal het event op 14 juni, dat plaatsvindt in Kaap Kot aan de Amstel, in teken staan van de Office 2010 launch: ‘Scoor in 2010 met Microsoft’. Het evenement start met informatie over Office 2010, waarna de WK-voetbalwedstrijd Nederland-Denemarken begint.