Colt, een Europese aanbieder van zakelijke communicatiediensten, heeft de lokale winnaars bekend gemaakt van de ‘Partner of the Year’ awards 2009.
Jaarlijks worden deze awards door Colt zowel op lokaal als op pan-Europees niveau uitgereikt, met als doel de best presterende partners in verschillende zakelijke categorieën te erkennen en te belonen. Dit is een belangrijk onderdeel van het partnerprogramma van Colt, genaamd Community.
Het partnerprogramma ‘Community’ is gestart nadat Colt constateerde dat de groeiende mkb-markt meer aandacht verdient dan deze kreeg. Binnen het Community-programma wordt de relatie met partners verder uitgebouwd met behulp van een groot aantal tools en initiatieven. Colt is ervan overtuigd dat het mkb en grote ondernemingen met lokale partners moeten samenwerken wanneer ze it- en netwerkuitdagingen aangaan: de partners hebben uitgebreide expertise in het bedenken en beheren van efficiënte oplossingen voor zakelijke bottlenecks.
De vierde editie van de lokale Partner of the Year vond afgelopen week in Spaanse setting plaats in Amsterdam. De winnaars van de avond waren:
· Digacom (Sales & Marketing Agent of the Year)
· NLTM (Sales & Marketing Reseller of the Year)
· Simply ICT (Business Win of the Year)
· Comsave (New Partner of the Year)
· imotions (Innovation Partner of the Year).
Met het winnen van de lokale awards zijn de bovengenoemde partners tevens genomineerd voor de pan-Europese Partner of the Year Awards, die op 25 en 26 maart 2010 in Madrid uitgereikt zullen worden.
Voor Arjan van de Klashorst, directeur midsize business devision Colt Netherlands, zijn de jaarlijkse lokale ‘Partner of the Year’ awards een belangrijk evenement voor het indirecte kanaal: "Met de Partner of the Year awards benadrukken we het belang van onze strategische partners. We hebben afgelopen jaren veel geïnvesteerd in onze samenwerking met het indirecte kanaal en wij merken dat dit zeer gewaardeerd wordt door onze partners".