Central Point Europe heeft met goed gevolg de certificering doorlopen van de stichting ICTWaarborg, meldt Marcel Joosten, commercieel manager van Central Point.
ICTWaarborg (voorheen NLCW) is belangenbehartiger voor de ict-branche. De certificering is een proces waarin de hele organisatie wordt doorgelicht en waarbij kritisch is gekeken naar de voorwaarden en klantvriendelijkheid van Central Point.
Wij hebben vrij andere ervaringen bij Central Point. Totale chaos bij administratie en bestelservice, met totaal onjuiste meldingen per email. De aflevering van een onderdeel van onze bestelling duurde drie maanden (de rest ging wel goed overigens). Toen het bestelde eindelijk aankwam, meldde Central Point per email diezelfde dag dat het niet meer in voorraad was.
ICTwaarborg gooit zijn naam snel te grabbel, waar bij het NLCW nog enig niveau behaalt werd qua leden blijkt dat de naamswijziginge naar ICTwaarborg nu ook notoire klantonvriendelijke leden als Central point toe te laten. Kijk eens goed naar de survey scores van deze mannen op de diverse sites als tweakers/hardware.info e.d. …..
Geachte heer Rijpkema,
Wij kunnen uw naam niet terug vinden in onze database met zo’n soort bestelling, wellicht kunt u contact met mij persoonlijk opnemen (marcel@centralpoint.nl) dan zoeken we samen uit wat er gebeurt is. Zo te lezen is er veel goed gegaan, maar 1 artikel niet, dat zal een reden hebben.