Ingram Micro heeft de prijswinnaars bekend gemaakt van de grootste incentive van 2009. De distributeur koppelde een grote spaaractie aan de lancering van Windows 7, waarmee zeven wereldreizen te winnen waren.
De prijzen werden verdeeld op basis van de procentueel hoogste overscore, waardoor iedere reseller evenveel kans had om een reis te winnen. De zeven winnaars zijn inmiddels bekend en Ingram Micro heeft ze persoonlijk een ticket naar een verre bestemming overhandigd. Grote winnaar is Compuzone met een 11-daagse reis naar Rio de Janeiro. Prijswinnaar Fred de Hoog van Compuzone kan zijn geluk niet op: "Dankzij Microsoft en Ingram Micro gaat er letterlijk een wereld open." Andere prijswinnaars wonnen onder meer reizen naar Jordanië, China en de Verenigde Staten.
Ook Microsoft kijkt terug op een geslaagde campagne. Marc de Antoni, distributie sales manager: "Voor Microsoft was de lancering van Windows 7 enorm belangrijk. De wijze waarop Ingram Micro met hun ‘7 wereldwonderen’-incentive hier een extra dimensie aan heeft gegeven, heeft mede bijgedragen aan het enorme succes van Windows 7 in de Nederlandse markt. De verwachtingen voor een nieuw incentive voor de lancering van Office 2010 zijn dan ook hoog."
De resellers van Ingram Micro die geen reis hebben gewonnen, kunnen hun gespaarde punten voor IM TOP, het Ingram Micro Target Overscore Programma, inwisselen voor prijzen als lcd-tv’s, videocamera’s, pc-accessoires, game consoles en meer. Daarnaast wordt IM TOP ook ingezet voor het delen van informatie over Microsoft-producten en het trainingsschema bij Ingram Micro. Voor meer informatie over IM TOP kan men terecht op www.ingrammicro.nl of op www.imtop.nl.
Ingram Micro bedankt alle resellers voor hun deelname aan deze actie en ziet ze graag terug bij de introductie van Office 2010.