Axis Communications, leverancier van netwerkvideo-oplossingen, heeft onlangs Eric Neys aangesteld als marketingcoördinator voor Nederland. Een belangrijke opdracht voor Neys is de naamsbekendheid van Axis verder te vergroten door de technologie en toepassingen van netwerkvideo meer te profileren.
Daarnaast zal er veel aandacht zijn voor activiteiten met channel partners, waarbij kennisoverdracht centraal staat. Het vergroten van de kennis bij partners leidt ook tot een grotere naamsbekendheid. "Ik ben erg blij dat ik deel uitmaak van het Axis team. Axis maakt geweldige producten en heeft een grote reputatie in de markt. Ik kijk er dan ook erg naar uit om mijn bijdrage te leveren", zegt Eric Neys.
"Deze aanstelling ligt helemaal in lijn met de continue groeidoelstelling van Axis en de groeiende vraag naar digitale video surveillance oplossingen" aldus sales manager Edwin Beerentemfel, die de marketing portefeuille in 2009 voor zijn rekening nam.
Neys was eerder werkzaam als marketeer bij De Hypotheker Associatie en Festool, een Duitse producent van elektrisch gereedschap.