Check Point Software Technologies, speler op het gebied van internetbeveiliging, is onlangs een samenwerkingsverband aangegaan met hybris, leverancier van multi-channel communicatie- en e-commerce-software. Met behulp van deze e-commerce-software bouwt Check Point verder aan nieuwe bedrijfsapplicaties die leiden tot een verbeterde dienstverlening voor klanten, medewerkers en partners
De nieuwe applicaties zijn gebaseerd op hybris PIM en hybris Commerce en maken het voor klanten beter mogelijk om zich online te registreren voor bijvoorbeeld Check Point fieldmarketing-evenementen, de jaarlijkse Check Point Experience (CPX)-bijeenkomsten en online- en fysieke trainingen, die Check Point aanbiedt. Met behulp van het nieuwe e-commerce-platform worden klanten in de gelegenheid gesteld om online met hun creditcard te betalen voor activiteiten waarbij de barcode wordt gescand en zij vervolgens een digitale factuur ontvangen in een bevestigingse-mail.
Andere functionaliteiten binnen het systeem zijn de gepersonaliseerde vouchers, aanbiedingen, kortingsbonnen en gratis toegangspassen voor klanten, partners en overige geregistreerden. Verder kunnen klanten gebruikmaken van de User Center-integratie die is ontwikkeld voor authenticatie en het opvragen van persoonlijke informatie via webdiensten en gedetailleerde rapportages.
"We zijn erg verheugd om met hybris samen te werken en op deze manier het succes van het nieuwe e-commerce-platform te delen met onze klanten, medewerkers en partners", zegt Uday Kumar, director of applications development bij Check Point. "We bieden onze klanten een feilloos registratieproces, waardoor ze snel en eenvoudig voordeel behalen uit onze trainingen en evenementen."
"Ariel Lüdi, CEO van hybris, zegt: "We zijn erg te spreken over het feit dat de succesvolle implementatie van de hybris-software voor ZoneAlarm vertrouwen heeft gewekt en heeft geleid tot nieuwe investeringen. We kijken uit naar een gedegen lange termijnsamenwerking met Check Point."