Mindjet, specialist in collaboration- en persoonlijke productiviteitstools die ideeën, informatie en mensen visueel verbinden, heeft Petra van der Vet aangesteld als director EMEA marketing.
Ze is in haar nieuwe functie verantwoordelijk voor het volledige marketingbeleid in de regio’s Europa, Midden-Oosten en Afrika. Met de benoeming wil Mindjet zijn positie in de markt voor collaboration-tools verstevigen en het succes van het recent geïntroduceerde online samenwerkingsplatform Catalyst verder uitbouwen.
Van der Vet is afkomstig van WebEx, Cisco’s technology group voor online samenwerken, waar ze marketing director was voor Europa. Eerder werkte ze bij HP in Australië als marketing manager. Haar ervaring in strategische marketing en het introduceren van nieuwe producten wil Mindjet inzetten om met name in Europa verder te groeien als specialist in (online) samenwerken en persoonlijke productiviteit.
"Mindjet is een zeer levendige organisatie waarin momenteel grote stappen worden gezet. De mensen die hier werken zijn erg gepassioneerd over de producten en het management heeft een duidelijke visie over wat visuele samenwerkingstools kunnen betekenen voor de productiviteit van mensen. Ik wil graag bijdragen aan het uitdragen van die visie en partners en klanten nog enthousiaster maken over onze producten en diensten", aldus Van der Vet over haar benoeming. "De introductie van Catalyst is de invulling van het nieuwe werken zoals mensen wereldwijd dat graag hebben: online samenwerken op een manier zoals je dat offline gewend bent. Dit heeft een enorm groeipotentieel en is interessant voor zowel grote bedrijven als het mkb."