COMvenience en Iris2iris starten een strategische partnership. Deze samenwerking maakt het mogelijk om tegen een zeer acceptabele prijs een customer contact, customer services en/of verkoopafdeling volledig middels Unified Conferencing te laten werken. Waarbij het videoconferencing deel van de UC toepassing vergelijkbaar wordt met een normaal face-to-face gesprek.
John Kroon, algemeen directeur van COMvenience Europe: "Met het IRIS systeem van Iris2iris kunnen wij nu een compleet aanbod doen voor customer contact en service centers. Wanneer je het COMvenience Unified Conferencing platform combineert met de Iris2iris toepassing dan ontstaat een kwalitatief en betaalbaar alternatief voor traditionele video conference toepassingen waarbij direct oogcontact van eminent belang is. Momenteel is COMvenience in gesprek met diverse service centers waar wij het IRIS systeem gedemonstreerd hebben en men is onverdeeld enthousiast. Dit was voor ons de reden om een partnership aan te gaan met Iris2iris. De wensen van de eindgebruiker bepaalt nu eenmaal het portfolio van COMvenience en hier is duidelijk behoefte aan".