Sinds januari 2010 is PRIMA Suite 2009 beschikbaar: de nieuwste versie van de geïntegreerde brancheoplossing van Qurius voor servicebedrijven en technisch dienstverleners.
PRIMA Suite 2009 draait op de ERP-software Microsoft Dynamics NAV 2009. Hierdoor zijn er verbeterde integratiemogelijkheden met andere Microsoft-producten, zoals Office en SharePoint. Nieuw is het klantenportaal, waarmee klanten zelf storingen kunnen melden en afspraken maken.
Qurius PRIMA Suite biedt servicebedrijven en technisch dienstverleners een compleet en gebruiksvriendelijk ERP-systeem, om bedrijfsprocessen te automatiseren en informatie te ontsluiten voor kantoorpersoneel en servicemedewerkers. PRIMA Suite 2009 is niet langer ‘alleen’ een ERP-applicatie, maar een geïntegreerde suite van producten en modules waarmee een gestandaardiseerde totaaloplossing is ontstaan.
Qurius werkt continu aan de verbetering van zijn brancheoplossingen. PRIMA Suite 2009 is ondermeer uitgebreid met de volgende functionaliteiten:
Document Management
- Digitalisering van inkomende en uitgaande papierstromen
- Automatische archivering in SharePoint
- Opbouw van digitale klantdossiers in SharePoint
- Elektronisch factureren
Workflow
- Procesbewaking door sturing op activiteiten
- Procesoptimalisatie door terugdringen handmatige handelingen
Klantenportaal
- Klant inzicht geven in eigen gegevens, zoals contracten, facturen en serviceorders
- Klant kan via portaal storingen melden, volgen en afspraken maken
Q-toGo voor aansturing technische buitendienst via PDA
- Buitendienst direct aangesloten op PRIMA Suite
- Digitalisering van werkbonnen
- Beschikking over realtime informatie
- Offline beschikbaarheid
- Facturatie aan de deur (prijs op PDA = prijs in NAV)
- Sluitende urenregistratie