OKI Nederland en Heineken Brouwerijen hebben tijdens de Horecava vakbeurs in RAI Amsterdam een bijzonder partnerschap bezegeld. OKI is voortaan exclusief printing partner in het StarBusiness loyaliteitsprogramma van Heineken Brouwerijen.
De komende twee jaar kunnen de vijfentwintigduizend klanten en relaties van Heineken Brouwerijen die deelnemen aan dit bijzondere spaarprogramma, punten sparen en deze aan OKI printers besteden. "Op deze manier komt OKI in contact met zeer specifieke groepen gebruikers, zoals restaurants, bars en sportverenigingen", zegt Frank Akihary, managing director van OKI Benelux. Er zijn complete OKI horecapakketten beschikbaar, die bestaan uit een printer, de verbruiksmaterialen, speciale media en verkoopbevorderende POS-materialen. Daarbij biedt OKI geavanceerde printers die geschikt zijn voor de vervaardiging van ondermeer menukaarten, tafeltentjes, visitekaartjes, bannieren, etc. De eerste twee horecabedrijven die reeds beschikken over een compleet OKI-pakket zijn: De Harbour Club in Scheveningen en Hart van Brabant in Den Bosch.
Akihary: "Gebruikers in de horeca hebben behoefte aan speciaal drukwerk, echter altijd in kleine oplagen. Voor hen is de gang naar de drukker kostbaar; met OKI printers kan men eenvoudig zelf aan de slag en het kwaliteitsdrukwerk in huis vervaardigen."
Marc Tromer van Heineken Brouwerijen zegt blij te zijn met OKI als nieuwe partner in het StarBusiness loyaliteitsprogramma: "Wat OKI op het terrein van printing te bieden heeft, sluit naadloos aan bij de behoefte van de deelnemers in ons programma. Naast dat de deelnemers profiteren van een aantrekkelijk inkoopvoordeel, beschikken zij met het OKI horeca printingpakket tevens over een oplossing die hen de nodige flexibiliteit verschaft en onafhankelijk maakt van dure drukkerijen."