Interxion, een Europese operator voor carrier-neutrale datacenters, heeft Kevin Dean aangesteld als Senior Vice President Marketing en Chief Marketing Officer. Hij is verantwoordelijk voor Interxions pan-Europese marketing- en bedrijfsontwikkeling strategie en implementatie.
Kevin brengt een enorme hoeveelheid ervaring met zich mee op het gebied van ICT en B2B marketing. Daarnaast heeft hij een succesvolle reputatie wat betreft de ontwikkeling en marketing van diensten op het gebied van data, spraak, managed services, colocation en hosting. Voor zijn overstap naar Interxion was Kevin zes jaar in dienst van Colt Telecom als Marketing Director, Major Enterprise Division. Daarvoor was hij Marketing Director bij C&W Global Markets en meer recentelijk Vice President Marketing Planning & Strategy bij Cable & Wireless.
"Kevin beschikt over ervaring en inzichten die in het kader van onze voortdurende groei zeer waardevol zullen zijn voor ons pan-Europese team en onze klanten en hij is daarmee een toegevoegde waarde voor ons dienstenportfolio," zegt Interxion CEO David Ruberg. "Door Kevin op te nemen in het senior management team krijgt ons bedrijf extra mogelijkheden om te voldoen aan de toenemende belangstelling voor carrier-neutrale colocation vanuit een reeks marktsectoren, waaronder Carrier, ISP, Service Providers, Financiën, Digitale Media en Enterprise."
"Ik kijk er erg naar uit om deel te gaan uitmaken van dit zeer gerespecteerde en dynamische bedrijf en om een bijdrage te leveren aan het realiseren van Interxions ambities," aldus Kevin Dean. "Interxion beschikt reeds over een buitengewone reputatie van consistente groei gekoppeld aan een doortastende klantenservice. In mijn rol zal ik beide ondersteunen en daarbij de vele mogelijkheden exploiteren die ontstaan in de carrier-neutrale colocation sector."