Copaco Nederland trapt op maandag 4 januari 2010 het WK Voetbal af met haar ‘Die Groot Vyf’ spaaractie. Klanten ontvangen bij iedere 500 euro omzet van de deelnemende merken punten. Deze kunnen zij verzilveren voor cadeaus die alles te maken hebben met Zuid-Afrika en voetbal, zoals een skottelbraai, Zuid-Afrikaanse wijnen of een voetbaltafel.
De grootste dieren in Zuid-Afrika hebben een bijzondere naam. Men noemt hen: "The Big Five" – "De Grote Vijf". Daartoe behoren de olifant, de neushoorn, de luipaard, de leeuw en de buffel. De term "Grote Vijf" betekent niet dat het de grootste of gevaarlijkste dieren zijn, maar de ongrijpbaarste. Zo wil Oranje zich manifesteren tijdens het WK, als een grote ongrijpbare leeuw
Vijf maanden lang sparen voor Afrika en WK cadeaus
De Copaco ‘Die Groot Vyf’ actie loopt van 4 januari tot en met 31 mei 2010. Gedurende de actieperiode spaart men voor punten (ZAR-en genaamd), die van 1 maart tot en met 30 juni 2010 kunnen worden ingewisseld.
Hoe werkt ‘Die Groot Vyf’?
Klanten melden zich voor de actie aan via www.copaco.nl/DieGrootVyf. Bij iedere 500 euro omzet van de merken Brother, Dell, Fujitsu, HP, Intel, Kaspersky, Kingston, Logitech, Samsung, Toshiba en Copaco Preconfig, ontvangen zij 150 ZAR (= Zuid-Afrikaanse Rand). Deze punten kunnen zij verzilveren voor cadeaus via een cadeaushop.
Iwan Kuijpers, directeur van Copaco Nederland: "We willen graag een actie in de markt zetten die bij een zo breed mogelijk publiek aanslaat. We hebben daarom gekozen voor het WK Voetbal 2010, dat dit jaar in Zuid-Afrika plaatsvindt. Omdat we het belangrijk vinden dat klanten ons ervaren als een one-stop-shopping distributeur, is de actie opgezet vanuit meerdere Business Units. Zo sparen klanten met de aanschaf van componenten, hard- en software, telefonie en services voor dezelfde cadeaus.