TSP uit Boxmeer is door COMvenience benoemd tot UC Partner. Binnen twee weken na de lancering van het COMvenience UC Partner Programma wordt daarmee de eerste UC Partner een feit. TSP is een ICT specialist met een duidelijke visie: optimalisatie en rendement bepalen het succes.
John Kroon, algemeen directeur van COMvenience Europe: "Wanneer je besluit om met partners te werken, dan is een eerste stap uiteraard het opzetten van een gedegen partnerstrategie. Navolgend leidt dit dan, na intensief overleg met en input van potentiële partners, tot een partner programma. Dit is allemaal vrij theoretisch en goed te managen. De praktijk moet uiteindelijk uitwijzen of het aanbod goed is en of het partner programma voldoende attractief is voor partners. Wij zijn uitermate content dat TSP zich al zo snel na de lancering van het COMvenience UC Partner Programma als UC Partner aan ons verbindt. TSP is precies het soort partner dat wij ons wensen, gericht op kwaliteit, met een enorme toewijding en altijd gericht op de meerwaarde voor de klant".
TSP gaat 100% voor UC
Noud Roelofs, algemeen directeur van TSP: "Sinds meer dan 20 jaar zijn wij werkzaam om arbeidsintensiteit te vervangen door automatische processen via bedrijfssoftware. Zeker in deze tijden een meer dan kritisch gegeven. Arbeidsuren die vrijkomen kunnen bovendien elders in een bedrijf ingezet worden om te werken aan nog meer rendement. De wens van iedere business manager: ‘Hoe krijgen wij het rendement omhoog?’. Waarbij momenteel vooral aandacht is voor het meest fundamentele proces waar een bedrijf op steunt: de communicatie tussen en interactie met medewerkers, klanten en leveranciers. Daarbij hoort natuurlijk wel een prijs kwaliteit verhouding die haalbaar is voor ongeacht welke firma. De COMvenience producten en diensten passen precies binnen dit kader van veranderende wensen op gebied van communicatie en collaboratie ondersteunende toepassingen".
Carlo Nagtzaam, commercieel directeur van TSP vult aan: "TSP gaat in het inmiddels bekende begrip van Het Nieuwe Werken nog een stap verder middels The High Performance Workplace. Naast de producten en diensten van zogenaamde marktleiders, treffen we steeds vaker de behoefte bij klanten om niet alleen advies uit te brengen omtrent elegante, moderne, technisch hoogwaardige en toch meer betaalbare realistisch geprijsde producten en diensten. Men vraagt ons om deze tevens te leveren, te implementeren en mogelijk te managen. Zorgvuldig hebben wij gezocht naar producten en diensten die het rendement in een organisatie drastisch kunnen verhogen. En ook volledig aansluiten op onze visie en bij ons communicatie portfolio. Het resultaat van onze zoektocht vinden we onder andere terug in de nieuwe partner relatie met COMvenience".