Specialist in klantcontact Newtel Essence is door RightNow onderscheiden met de Gold Partner EMEA Award. Daarnaast nam de system integrator de award voor Most New Pilots in ontvangst. RightNow levert software voor CRM en kennismanagement.
Marc IJssennagger, channel manager Benelux & Northern Europe van RightNow: "Newtel Essence is onze meest succesvolle partner in EMEA. Doordat zij marktleider in Nederland zijn op het gebied van telefoniesystemen voor contactcenters, weten zij als geen ander hoe ze telefonie met CRM en kennismanagement kunnen integreren. De twee awards die Newtel Essence gewonnen heeft zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Pilots zijn voor RightNow de manier om snel resultaat en succes aan te tonen voor organisaties die op het punt staan keuzes te maken voor nieuwe oplossingen. Dit heeft dan ook zijn vruchten afgeworpen en geresulteerd in hogere omzetten en meer nieuwe klanten."
Arjen Akkerman, verantwoordelijk voor RightNow in het portfolio van Newtel Essence, bevestigt dit: "Voor een optimale Customer Experience is het belangrijk dat contactcenters de juiste informatie over en voor de klant snel beschikbaar hebben. Met RightNow wordt het mogelijk om agents één uniform werkscherm aan te bieden voor zowel de bediening van de telefoniesoftware als het inhoudelijk klantcontact. De getoonde informatie wordt aangepast aan het soort klantcontact, hetgeen betekent dat het minder tijd kost om een gesprek te verwerken en dat de geboden informatie of oplossing sneller en beter beschikbaar is. Dit resulteert in een hogere klanttevredenheid."