Advocaten- en notarissenkantoor De Brauw Blackstone Westbroek heeft na een aanbestedingsprocedure gekozen voor Xerox als partner voor Managed Print Services. Het gaat om een vijfjarig contract met optie op verlenging.
In september is De Brauw vanuit diverse vestigingen in Amsterdam verhuisd naar één nieuw pand: The Rock op de Amsterdamse Zuidas. In dit nieuwe pand heeft Xerox printers en multifunctionals geplaatst en beheert deze volgens het Xerox Office Services concept. Dit is een dienstverleningsconcept waarbij de apparatuur en het gebruik daarvan proactief beheerd worden door een specifiek voor de klant daartoe door Xerox ingerichte helpdesk.
De status van papier en verbruiksmateriaal wordt continu gemonitord. Hierdoor kan afname van de voorraad vroegtijdig worden gesignaleerd en kan deze worden bijgevuld voordat de gebruikers dit merken. Ook regulier onderhoud en technische storingen worden op die manier gemanaged zodat gebruikers daarvan zo min mogelijk last ondervinden. Jeroen Winkel, hoofd ICT van De Brauw Blackstone Westbroek: "Het snel kunnen creëren van documenten is in onze branche heel belangrijk. Betrouwbaarheid van onze printvoorziening is daarbij een vereiste. Wij hebben tijdens een IDC/Xerox congres gezien en gehoord hoe de dienstverlening van Xerox kan worden ingeregeld en dat Xerox zich daarbij committeert aan een hoog niveau van beschikbaarheid. We waren er snel van overtuigd dat wij met dat serviceniveau zeker ook gebaat zouden zijn."
Rajiv Agarwala, directeur Xerox Global Services (XGS) Nederland: "Wij zijn er trots op dat een vooraanstaand kantoor als De Brauw voor Xerox heeft gekozen. Dit bevestigt eens te meer dat Xerox ook in Nederland met het Xerox Office Services concept vooroploopt als het gaat om het uitbesteden van decentrale afdrukvoorzieningen."