ICT-opleidingsinstituut Broekhuis Training Groep, specialist in maatwerkoplossingen voor ICT-trainingen, versterkt het salesteam met Esther Voskamp (29) en Sonja Martinovic (29).
Deze uitbreiding is het directe gevolg van het groeiende marktpotentieel en vraag naar specialistische trainingen. Esther Voskamp is per 1 november in dienst getreden als Accountmanager Publishing om de salesactiviteiten van trainingcontent in boekenvorm en licenties bij Broekhuis Publishing verder uit te bouwen. Sonja Martinovic geeft per 5 oktober als Teamleider Verkoop Binnendienst leiding aan de verkoopafdeling binnendienst van Broekhuis Training en is samen met haar team verantwoordelijk voor de telefonische acquisitie van ICT-trainingen in de zakelijke markt.
Binnen de salesafdeling van Broekhuis Publishing richt Esther zich op de verkoop van boeken en licenties in de digitale markt. Voor haar komst heeft Esther een aantal jaar ervaring opgedaan als Sales Consultant bij Kooijman Automatisering en heeft zij vijf jaar gewerkt als accountmanager bij Wegener.
Sonja heeft leidinggevende ervaring opgedaan bij XS4ALL waar zij acht jaar heeft gewerkt. Eerst als accountmanager binnendienst voor de particuliere markt en later in een leidinggevende functie. Bij XS4ALL zakelijk gaf zij leiding aan acht mensen in twee verkoopteams.
Esther Voskamp: "Het aanbod van Broekhuis past perfect bij de kennismarkt waarin wij ons begeven. De markt ontwikkelt zich snel en vraagt niet meer om standaardoplossingen voor trainingen. Met de huidige content kunnen we met onze maatwerkoplossingen goed inspelen op de behoefte die er in de loop der jaren is ontstaan. Tevens zijn we hiermee heel goed in staat om nieuwe trends als ‘Het Nieuwe Werken’ van content te voorzien."
"Door steeds meer vanuit de klant te denken, kan Broekhuis met maatwerkoplossingen komen die echt wat toevoegen", aldus Sonja Martinovic. "Ik heb voor Broekhuis gekozen vanwege haar professionele houding, het snel kunnen schakelen en de ambitie om verder door te ontwikkelen. Ons doel is om de binnendienst en de buitendienst meer met elkaar te laten samenwerken. Op deze manier kunnen we sneller de trends in de markt ontdekken en beter inspelen op de wensen van de klanten."