Distributeur Avnet is te spreken over de Infosecurity in de Jaarbeurs in Utrecht. “Het was goed om ook voor het tiende jaar op rij weer op de Infosecurity te zijn. De banden met onze partners zijn weer aangehaald, nu de leads verdelen en projecten scoren.”
Distributeur Avnet is te spreken over de Infosecurity in de Jaarbeurs in Utrecht. Dit meldt Marc Dubach, marketing & communication manager van Avnet. Hij zegt: "Sommige bedrijven slaan beurzen vaak over. Dure vehikels worden het vaak genoemd. Ik geloof dat juist in tijden waar internet en sociale media hoogtij vieren het persoonlijke contact belangrijk blijft. En dat merk je als je op je eigen stand rondloopt en na afloop vraagt aan sales mensen hoe het geweest was. ‘Veel partners ontmoet, mooie leads gescoord en direct kunnen doorgeven aan klanten of leveranciers, goed gesprek met die en die gehad, tijdens de borrel nog een potentiële deal besproken.’ Zomaar wat uitspraken van mensen uit het veld."
Partnering is het toverwoord op zo’n beurs, aldus Dubach. "Je klanten en leveranciers in de ogen kijken, de hand schudden en laten zien dat je deel uitmaakt van de security en storage community. Avnet heeft geen kleine stand. Dat kan ook niet omdat wij partners graag ruimte geven op de beursvloer. ‘Cofunding’ heet zoiets en dit jaar werd onze stand mede mogelijk gemaakt door Juniper, RSA, TippingPoint, Check Point, McAfee, F5, FalconStor en Brocade. Voor TippingPoint hadden we zelfs een stand in een stand zodat zij ten volle hun portfolio presenteerden. Met partners als Pinewood en Motiv om de hoek werd het ook op de borrel een gezellig samenzijn. Kwestie van goed je positie kiezen op de beursvloer. Het was goed om ook voor het tiende jaar op rij weer op de Infosecurity te zijn. De banden met onze partners zijn weer aangehaald, nu de leads verdelen en projecten scoren. Want uiteindelijk gaat het ons allemaal daarom."